Blogger Layouts
Cute Hello Kitty



Friday 9 December 2011

HIKMAH !

disebalik kesedihan yg aku alami, campus aku mengembirakan aku :)


yang mengembirakan aku ? bukn BIBIK kat cafe.. bukn TUKANG CUCI ... n bukan TUKANG MASAK..
cekgu aku n kwan-2 kelas aku lha : )

first aku tak sgke sgd dapt practikle.. bende ni la yang aku pling takot-kan lepas 3 bulan aku brade kat giatmara prima.. aku takot point-er aku xlayak tok dpt practikle... n allah dengar doa aku untuk aku menghadapi practikle.... n ni sume di atas kehendak cik.HAMZAH cikgu aku yang perasan handsome tuh.. HAHAHAH...

second, tipu la kan kalau aku ckp aku tanak jd yg terbaik dlm ramai-2 tuh... aku ni kuat berangan .. ssshhh...
aku selalu berharap kawn-2 aku xdpt memuaskan hati cekgu dgn design dyorg.. jahatkan aku..lalalala~~ nak wat cm ne, memg aku dlm persaingan untok menjadi PRO-designer.. tp dyorg tetp kwn aku laa... bukn musoh pon ...

22 HB ni aku kne tolong cekgu temuduga  student-2 untok badge lepas aku.. time ni aku PERASAAN sorg-2 yang mungkin aku PRO-designer tuh..lalalala~  xsalahkan pasang angan-2 tinggi.. tp lau tak dapt bukan rezeki aku la tu...nak wat cm ne...

ok ! siked bangga bile cikgu puji art aku dpn kwn-2.. kalau korg pon, kompom bangge kan.. heee :D bukn seng nak dpt pujian babe..

dengan kegembiraan aku ni, aku dapt tutup kesedihan yang lepas-2... n my NEW azam tok 2012 ... abaikan bende yang tak pntg, mula pentgkan kerjaya dan merancang mase depan.. :) amin~~~

No comments:

Post a Comment