Blogger Layouts
Cute Hello Kitty



Thursday 15 December 2011

sayaSAYANGBFFsaya

:: my bff ? FY MOKHTAR,, aku perlukan mase untok update POST-ING sebb aku tau aku akan mengalirkan air mata =,= hari ni 16.dis dye dah berangkat ke KEDAH untok melanjotkan PELAJARAN-nye.. but nevermind.. aku dah spend TIME ngan dye KELMARIN :') aku GIVE dye suprised,, FIRST pg-2 kitorg breakpest at mcD p.Gudang, then tgah hari bute aku bawak dye g TAMAN MERDEKAN semate-2 buat suprised kat cne :) ha.. aku tak sempat bergambr sgd kat mcD. tp ni pejalanan aku ke TASIK MERDEKA :)



minah ni la FY MOKHTAR.. heee.. dye ta tau pon about suprised tuh,, bukn men lg ngan camera dye dlm kete.. aku yang drive dok pk cm ne nak wat suprised tuh,, sengal dherr,,,,


skrg di TAMAN MERDEKA kitorg bertapak tok cri tempat LEPAK.. nampk tak BEG PLASTIK al-ikhsan tuh.. tue la suprised aku tok dye.. dye tak pasan lg tuh.. ngee~


oke..setelah penat bejalan kan cri port yang BAIK.. aku ngan fy rehat dgn dihidangkan video WARKAH TERAKHIR IBU yang team aku wat / assigment.. nak sgd tguk, aku bg tguk... HEHEHE..


okeyh ! aku yang berdiri tuh ! kpale otak dah pening tatau nk wat suprised acanne.. then, aku pkat nan spupu aku supaye fy tu langau tahap maximum ah kat ctu.. nmpk tak dye dok sebok godeh BBM dye.. hahaha....


time ni aku dah kesian kat dye sbb boring yang teramat sgd.. n aku ready tok suprised kan dye.. lets see riaksi dye yang chomel sgd tuh ;)



si GEDIK.. mule-2 bising ckp "susah-2 je" jp g, dye yang ye-2. HAHAH.. gurau je k sygg.. heeee...
now tgok aksi dye bukak hadiah-2 tuh...


knpe aku letak dlm plastik bag al-ikhsan ? sje menganjing dye sbb sandle dye bru ilang.. konon-2 aku bli yang bru laa... hahha.. jgn harap,, tak mampu aku..kikiki...


ha ! tu die,.. FREM murah.. tp harge ta penting.. isinye yang pntg.. gambr aku dan die :) sweet takkk <3 aku pon ade kat rumah.. ni die...


now, kite tguk plak kotak yang dye keluarkan...


oke.. dye tak dpt teke mule-2 ap dlm tu.. sebb aku letak dlm kotak kasot summit aku.. PADAN MUKE.. budjet aku nk bg kasot la tuh.. HAHAHA....jom tguk lg....


tu dye, teddy bear yang chumel cm aku.. HAAHHA.. psan :) aku tau fy pemint teddy bear.. n ni teddy yg ke-2 yang aku bg kat dye.. ops ! frem pon yg ke-2 walaupon aku ta engat frem yg mne.. dye yang ckp aku dulu bg frem tu kat dye.. hahah.. lupe la.. sebb sy bg tu ikhlas.. :)


SMURF keychain... sblom aku bg smurf ni kat dye, aku dah pkai dulu kat fone aku... sje nak jeleskan dye... dye siap tnye aku bli kat mne.. n jwpan aku rahsie.. aku tanak dye tau sebb aku dah blikan tok dye spasang same ngan aku punye tuh.. aku heppy tguk dye suke aku bg tuh :)




suke la tuh :P teros pasang kat font dye... heee




kad ucapan yang aku bg kat dye, then suroh bce kat rumah.. act ade lg stu hadiah aku bg kat dye dlm kotak tuh, tp dye ta pasan (rantai) aku diamkan je. sebb dlm kad tu ade story about rantai tuh, pepandailha dye cri uke :) kat cover card tu tulis SYANG BFF > DUNT 4GET ME :(




this ENDING of the story..aku ngan dye yang penat ketawe sbnrnyr tguk kerenah dye yang KUAT MEMBEBEL c( :





heppy sgd smpai jd ta btol acanni.. HAHAHAHA....tak tau kwn dye ni sedih dye nk g jaoh :'(





ni la semua brg yang aku bg hari tu :) rantai tu ade at ptong.. dye berjaye menjumpainya.. kikikiki... jge leklok sygg... 






mereka yang terlibat di belakang tabir :: tengs








No comments:

Post a Comment