Blogger Layouts
Cute Hello Kitty



Thursday 8 December 2011

meyh STALKER ..

first, aku try kuatkan semgt tok berjaohan dgn FY MOKHTAR (bff). hope dye berjaya menjalnkn tugas sbgai student IPTA nnty... : )

*haty-2 kat sne nnty babe.. kawn sejati sush nk cri taw.. jgn terlalu percayekan kawn-2 bru..kBYE..




OKE ! now about IRIS MONA..


yang aku nk kongsikan about dyorg adalh kesedihan aku...
aku dah wat keputusan yg sgd BODOH maybe ! aku dah OUT dari band ni..
ok,mesty nk tau sebb kan... sebbnye ak ta puas aty dyorg wat aku cm no funct dlm band ni...
sikit pon tak berbincg ngan aku psl nak gune penyanyi lain untok BTOB akan dtg..
sumpah aku tak kesh ta dpt JOIN pertndingan tuh..
tp,aku kan ADMIN aku ptot tau sume hal about band kan.. sebelom ni aku dah terasa aty sebb aku mesty dpt tau NEWS last minit..
yeah, maybe dyorg dh lme rancang tok cri penyanyi laen, maklumla, suare aku tak sedap cm suare mak dyorg.. aku tak leyh GO pon.. 
lantak la,, HOPE dgn keputusan aku tu tak wat aku menyesal..
dunt worry, ain kuat lah :) aku support dyorg dri blkg punye.... dyorg THE BEST n pgalaman yang takkn aku lupekan..kBYE iris mona...



No comments:

Post a Comment